Uram, Teremtőm!

Köszönöm, hogy munkatársaddá fogadtál az édesanyai hivatás által. Valamennyiünkre kiárad megváltásod, hogy valamennyiünket meghívj örök országodba. Erre a végtelen távlatot jelentő életre hívtad meg az én kisgyermekemet is, és engem választottál  eszközként és munkatársként, hogy az ő lelke az én hívő életem által formálódjon.

Segíts, hogy egész életemben jó keresztény édesanya lelkesedésével tudjam irányítani az életét, hívő neveléssel, később pedig  tanácsaimmal , és hogy ne fáradjak bele az imádságba , amellyel mindvégig szeretném nyomon követni sorsát.

Adj neki egészséges, baj nélküli testi és lelki fejlődést, hogy a Te életed növekedjen benne egészen,  a teljes hasonlóságig mennyei országodban!

Amen

 

Jó Istenem ,

Te adtál nekem szerető szülőket, Jóságukért oltalmazzad, s áldd meg kérlek őket.

Add, hogy mindig úgy szeressem,  mint te Szűz Anyádat,

Add, hogy sose érje őket miattam bánat!

Amen

A bejegyzés trackback címe:

https://mariaradioszentmonikabmk.blog.hu/api/trackback/id/tr642362698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása